POSKYTNUTÉ INFORMACE PODLE ZÁKONA 106/1999 SB. - ROK 2024 | MĚSTSKÝ ÚŘAD HORAŽĎOVICE

POSKYTNUTÉ INFORMACE PODLE ZÁKONA 106/1999 SB. - ROK 2024

Hlavní menu

Doporučujeme

Geoportál
Geoportál
Dopravní informace v regionu
Dopravní informace v regionu
Šumava
Informace o regionu
Krajský úřad Plzeňského kraje
Krajský úřad Plzeňského kraje
TV reportáže
FILMpro
Orsoft

Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2024

 Datum podání žádosti Dotaz Odpověď
01.10.2024Žádost o poskytnutí informace
Vydaná rozhodnutí územního a stavebního řízení pozemních staveb (budov) pro právnické osoby (nezasílat infrastrukturu) za období od 01.07.2024 do 30.09.2024.
Žadateli bylo sděleno, že za poskytnutí informace požaduje MěÚ Horažďovice úhradu nákladů ve výši 600 Kč a to ve lhůtě do 60 dnů od doručení oznámení.
Informace poskytnuta po uhrazení poplatku
Městský úřad Horažďovice, odbor výstavby a územního plánování nevydal za období od 01.07.2024 do 30.09.2024 žádné rozhodnutí týkající se pozemních budov pro právnické osoby.

01.10.2024Žádost o poskytnutí informace
Název, IČO a sídlo firmy, která ve Vaší obci provádí správu a údržbu veřejného osvětlení.
Informace poskytnuta
Název, IČO a sídlo firmy, která v naší obci provádí správu a údržbu veřejného osvětlení, je zřejmé z „Rámcové smlouvy o zajištění správy, údržby a oprav veřejného osvětlení a veřejného rozhlasu v majetku města Horažďovice 2024 – 2025“ zveřejněné
v Registru smluv na adrese: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/27348191

05.09.2024 

Žádost o poskytnutí informace
Žádost o zaslání požadovaných dokumentů: „vyjádření Ministerstva místního rozvoje ČR čj. 25209/2019-82 ze dne 10.6.2019“ a „příkaz Krajského úřadu Plzeňského kraje – odbor regionálního rozvoje čj. PK-RR/2247/19 ze dne 17.6.2019“
Informace poskytnuta
Požadované dokumenty žadateli zaslány

01.07.2024

Žádost o poskytnutí informace
Vydaná rozhodnutí územního a stavebního řízení pozemních staveb (budov) pro právnické osoby (nezasílat infrastrukturu) za období od 01.04.2024 do 30.06.2024.
Žadateli bylo sděleno, že za poskytnutí informace požaduje MěÚ Horažďovice úhradu nákladů ve výši 600 Kč a to ve lhůtě do 60 dnů od doručení oznámení. Po uhrazení poplatku informace poskytnuta.

 Informace poskytnuta po uhrazení poplatku zde: - tabulka

26.07.2024

Žádost o poskytnutí informace
Žádost o poskytnutí kopií uvedených povolení k nakládání s vodami:

  • Rozhodnutí ONV Klatovy ze    dne 9.2.1976, č.j. Vod 100/76-   404
  • Rozhodnutí OkÚ Klatovy ze dne    6.4.1998, č.j. ŽP 1137/98
  • Rozhodnutí OkÚ Klatovy ze dne    3.8.1998, č.j. ŽP 1199/98
  • Rozhodnutí OkÚ Klatovy ze dne    5.8.1998, č.j. ŽP 1201/98
  • Rozhodnutí OkÚ Klatovy ze dne    18.11.1998, č.j. ŽP 1136/98
  • Rozhodnutí OkÚ Klatovy ze dne    19.11.1998, č.j. ŽP 1200/98
  • Rozhodnutí OKÚ Klatovy ze    dne 30.9.2002, č.j. ŽP    1685/2002
  • Rozhodnutí MěÚ Horažďovice    ze dne 20.6.2007, č.j. ŽP    9592/2004
  • Rozhodnutí MěÚ Horažďovice    ze dne 30.7.2013, č.j.    MH/05285/2013

 

Informace poskytnuta
Zaslány kopie požadovaných rozhodnutí kromě Rozhodnutí ONV Klatovy ze dne 9.2.1976, č.j. Vod 100/76-404.
Rozhodnutí ONV Klatovy ze dne 9.2.1976, č.j. Vod 100/76-404 nemá Městský úřad k dispozici.

05.08.2024

Žádost o poskytnutí informace

  1. Pronajímáte si výpočetní  techniku za účelem zajištění  voleb do různých veřejných  institucí?
  2. Jedná se pouze o nájem  techniky, nebo i služby s tím  spojené (rozvoz, instalace,  servisní pohotovost)?
  3. Jaké byly počty zapůjčené  výpočetní techniky na první  kolo a druhé kolo voleb  prezidenta v lednu 2023    kterou firmou jste si ji  pronajali, a jaká byla celková  účtovaná částka za první kolo  a pak za druhé kolo?
  4. Jaké byly počty zapůjčené   techniky na volby do EU   parlamentu, které se konaly v červnu 2024, kterou firmou  jste si ji pronajali, a jaká byla  celková účtovaná částka?
  5. Jakým způsobem jste   naposledy oslovili k podání  nabídek možné dodavatele  zmiňovaných služeb?
  6. Jakým způsobem bychom se  my mohli zúčastnit  výběrového řízení pro zářiové volby do krajských  zastupitelstev/senátu?

 

Informace poskytnuta
1. Nepronajímáme
2. Viz odpověď na otázku č. 1
3. 0
4. 0
5. Neoslovovali jsme žádného dodavatele
6. Žádným, vše máme zajištěno z vlastních     zdrojů

17.06.2024

Žádost o poskytnutí informace
Základní údaje o povoleních k nakládání s povrchovými vodami pro vodní díla uvedená v předložené tabulce zde

Informace poskytnuta zde: - tabulka

30.05.2024

Žádost o poskytnutí informace
Žádost o poskytnutí dokumentů uvedených v rozhodnutí ze dne 01.06.2007, zn. 8871/2205/roz. a to:
• Rozhodnutí č.j. VLHZ 414/89-235 z 14.03.1998
• Rozhodnutí č.j. Vod 176/61-ŠM z 30.05.1961
• čestné prohlášení obce Nalžovské Hory o vlastnictví vodních zdrojů
• pasport stavby Vojenský vodovod Nalžovské Hory.

Informace poskytnuta
Zasláno Rozhodnutí č.j. Vod 176/61-ŠM ze dne 30.05.1961. Ostatními písemnostmi Městský úřad Horažďovice nedisponuje.

20.05.2024

Žádost o poskytnutí informace
Žádost o poskytnutí kopie závazného stanoviska či obdobného úkonu nadepsaného orgánu jako dotčeného orgánu, kterým byl posuzován doposud nerealizovaný záměr umístění větrných elektráren v katastrálních územích nacházejících se na území obcí Chanovice, Kasejovice, Nezdřev a Oselce, to vše v Plzeňském kraji, okres Plzeň-jih a okres Klatovy.

Informace poskytnuta
Pod ORP Horažďovice spadá z vyjmenovaných obcí pouze obec Chanovice. Odbor výstavby a územního plánování MěÚ Horažďovice nevydal ve věci umístění větrných elektráren v katastrálních územích nacházejících se na území obce Chanovice žádné závazné stanovisko.

24.05.2024

Žádost o poskytnutí informace
Žádost o přístup k informaci o základních stavebních, územních a kolaudačních požadavcích a podkladech u stavby na pozemku č. 96/13 v obci Těchonice pro další právní náležitosti.

Informace poskytnuta:
Základní požadavky na výstavbu nejen na pozemku p.č. 96/13 v k.ú. Těchonice jsou v České republice dány stavebním zákonem (č. 283/2021 Sb.). Dle § 334a zákona č. 283/2021 Sb., ve znění pozdějších předpisů, podle kterých se v přechodném období, které trvá od 1. ledna 2024 do 30. června 2024 postupuje podle dosavadních právních předpisů.
Umisťování staveb a dalších záměrů je rovněž je v celé České republice regulováno Politikou územního rozvoje České republiky a na úrovni krajů zásadami územního rozvoje kraje.
V daném případě pro pozemek p.č. 96/13 v k.ú. Těchonice a pro stavby na něm je závazný Územní plán Nalžovské Hory. Územním plánem Nalžovské Hory je předmětný pozemek. určen pro funkční využití "Plochy smíšené obytné venkovské - SV" s hlavním využitím - bydlení obyvatel, spojené s hospodářským využíváním objektů a pozemků.
Územní plán Nalžovské Hory je k dispozici na internetových stránkách města Nalžovské Hory nebo na internetových stránkách města Horažďovice pod ikonou územní plánování.

02.04.2024

Žádost o poskytnutí informace
Vydaná rozhodnutí územního a stavebního řízení pozemních staveb (budov) pro právnické osoby (nezasílat infrastrukturu) za období 01.01.2024 - 31.03.2024
12.04.2024 bylo žadateli sděleno, že za poskytnutí informace požaduje MěÚ Horažďovice úhradu nákladů ve výši 600 Kč a to ve lhůtě do 60 dnů od doručení oznámení. Po uhrazení poplatku 21.05.2024 informace poskytnuta.

Informace poskytnuta po uhrazení poplatku zde: - tabulka

03.05.2024

Žádost o poskytnutí informace:
Žádáme o sdělení, zda na pozemku par. č. 1926 – ostatní plocha v k.ú. Nalžovské Hory je evidován vodní zdroj a je evidováno ochranné pásmo vodního zdroje. Pokud ano, žádáme o poskytnutí příslušných rozhodnutí k odběru vody, stanovení ochranného pásma vodního zdroje, kolaudaci.

Informace poskytnuta
Zasláno rozhodnutí MěÚ Horažďovice ze dne 01.06.2007, kterým je na předmětném pozemku povolen odběr podzemní vody. V tomto řízení byl předložen a schválen pasport stavby vodního díla „Vojenský vodovod Nalžovské Hory“. Dokumentaci ochranného pásma k tomuto vodnímu zdroji na našem úřadu neevidujeme a vzhledem k dataci vzniku vodovodu by měl být dokument vydán ONV v Klatovech.

24.04.2024

Žádost o poskytnutí informace:
Žádáme o sdělení, z jakých zdrojů jsou hrazeny veškeré náklady na pozici vedoucího odboru životního prostředí. Pokud jsou náklady hrazeny z více zdrojů, žádáme o sdělení, kolik procent je hrazeno z kterého zdroje.

 Informace poskytnuta
Obecně platí, že náklady na pracovníky MěÚ, tedy i na pozici vedoucího odboru životního prostředí jsou hrazeny z rozpočtu města.

21.01.2024

Žádost o poskytnutí informace zde:
Zabezpečení přípravy občanů k obraně státu

 

Informace poskytnuta zde
01.01.2024Žádost o poskytnutí informace zde
Vydaná rozhodnutí územního a stavebního řízení
05.01.2024 bylo žadateli sděleno, že za poskytnutí informace požaduje MěÚ Horažďovice úhradu nákladů ve výši 200 Kč a to ve lhůtě do 60 dnů od doručení oznámení.
Informace poskytnuta po uhrazení poplatku zde
Seznam staveb zde
04.01.2024Žádost o poskytnutí informace zde
Fotovoltaické elektrárny o výkonu 5 MW a vyšším
Informace poskytnuta zde
01.01.2024  
Investiční plány města
08.01.2024 bylo žadateli sděleno, že za poskytnutí podrobnější informace (dle požadavku v žádosti) požaduje MěÚ Horažďovice úhradu nákladů ve výši 400 Kč a to ve lhůtě do 60 dnů od doručení oznámení
Informace poskytnuta zde
Prohlášení o přístupnosti | Obsah stránek spravuje: Městský úřad Horažďovice, redakčním systémem DynaWeb. Webdesign & hosting : ŠumavaNet.CZ