Czech English French German French French Ukrainian
Dom  /   Město a úřad   /  Povinné údaje

Povinné údaje

Název

Město Horažďovice

Kontaktní spojení

Adresa městského úřadu

MapaMěsto Horažďovice
Mírové náměstí 1
341 01 Horažďovice

IČO 00255513 
DIČ CZ00255513


Úřední hodiny
Pondělí 7.30-11.00 12.00-17.00
Středa 7.30-11.00 12.00-17.00
Pátek 7.30-11.00

 


Podatelna a pokladna
Pondělí 7.30-17.00
Úterý 7.30-14.30
Středa 7.30-17.00
Čtvrtek 7.30-14.30
Pátek 7.30-14.30

Adresa elektronické podatelny

Email podatelna@muhorazdovice.cz


Ústředna

371 430 521
371 430 522

Kompletní kontakty najdete v telefonním seznamu.



ID datová schránka

ubnbxnt


Bankovní spojení

19-0821898399/0800 – příjmy
27-0821898399/0800 – výdaje


Užitečné kontakty
Tísňová linka:
112
Policie ČR:
158
Hasiči:
150
Záchranná služba:
155
Městská policie:
+420 371 430 539
Městská policie:
+420 724 333 630

Návštěva úřadu

Úřad je možné navštívit i mimo uvedené úřední hodiny kdykoliv v pracovní době.
Pro tento případ si předem sjednejte schůzku telefonicky (telefonní seznam) nebo e-mailem.


Městská policie

Kontakt

MapaMírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice

Ikona telefonkancelář +420 371 430 539
(během výkonu služby)

Ikona telefonhlídka +420 724 333 630
(během výkonu služby)

Emailpolicie@muhorazdovice.cz

Osobavedoucí Miloslav Laňka

N
epřetržitá služba: NENÍ

V době, kdy směna Městské policie Horažďovice není obsazena, je v  nutných případech potřeba obrátit se na Policii ČR (Obvodní odd. Policie ČR Horažďovice, telefon 974 334 722 nebo linka tísňového volání 158).


Městské muzeum Horažďovice
Kontakt

Městské muzeum Horažďovice
Turistické informační centrum
MapaMírové náměstí 11 – zámek
341 01 Horažďovice

Ikona telefon+420 371 430 634
Emailic@muzeumhd.cz
Ikona externí odkaz www.muzeumhd.cz


Městská knihovna
Kontakt

Městská knihovna Horažďovice
MapaMírové náměstí 11, 341 01 Horažďovice
Ikona telefon+420 371 430 634
Emailknihovna@horazdovice.cz
Ikona externí odkaz www.knihovna.horazdovice.cz


Dům dětí a mládeže
Kontakt

Dům dětí a mládeže Horažďovice
Mgr. Tomáš Pollak
Ikona telefon606 880 502, 376 382 149
Emailpollak.ddm@gmail.com
Ikona externí odkaz www.ddm-hd.cz
Ikona externí odkaz www.envicentrum.eu


Informační centrum
červen–září úterý–neděle 9–17 hodin
říjen, duben, květen úterý–neděle 9–16 hodin
listopad–březen úterý–sobota 9–16 hodin

Od poloviny prosince do konce roku zavřeno.


Czech Point
Kontakty
Městský úřad Horažďovice

živnostenský odbor
1. patro, kanceláře č. 127 a 128

urad@muhorazdovice.cz

Na základě předchozí domluvy lze žádosti vyhovět i mimo úřední hodiny.


Případné platby lze poukázat

číslo účtu: 19-0821898399/0800
IBAN: CZ 45 0800 0000 1908 2189 8399

Pro správnou identifikaci je zapotřebí definovat platbu variabilním symbolem, např. číslem faktury, číslem jednacím, číslem smlouvy apod. Pokud variabilní symbol neznáte, kontaktujte prosím příslušný odbor úřadu, kde Vám číslo variabilního symbolu sdělí.

IČ - identifikační číslo povinného subjektu

IČO 00255513

DIČ - daňové identifikační číslo povinného subjektu

DIČ CZ00255513

Žádosti a informace

Písemné žádosti o informace lze adresovat na adresu městského úřadu, za písemnou žádost o informaci se považuje také žádost podaná elektronicky, bez nutnosti elektronického podpisu, doručená na elektronickou podatelnu města, nebo do datové schránky.

Město Horažďovice jako povinný subjekt dle Ikona externí odkaz § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., musí pro informování veřejnosti ve svém sídle a svých úřadovnách zveřejnit na místě, které je všeobecně přístupné, jakož i umožnit pořízení jejich kopie, tyto informace:

a) důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost,
b) popis své organizační struktury, místo a způsob, jak získat příslušné informace, kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí o právech a povinnostech osob,
c) místo, lhůtu a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutím povinného subjektu o právech a povinnostech osob, a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech, a označení příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat,
d) postup, který musí povinný subjekt dodržovat při vyřizování všech žádostí, návrhů i jiných dožádání občanů, a to včetně příslušných lhůt, které je třeba dodržovat,
e) přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí,
f) sazebník úhrad za poskytování informací,
g) výroční zprávu za předcházející kalendářní rok o své činnosti 
v oblasti poskytování informací (§ 18),
h) výhradní licence poskytnuté podle § 14a odst. 4,
i) usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad vydaná podle 
§ 16a odst. 7,
j) elektronickou adresu podatelny.

Dalšími informacemi, které město dle § 5 odst. 4 zákona zveřejňuje, jsou usnesení rady města, zastupitelstva města, platné obecně závazné vyhlášky a pravidla, rozpočet města na příslušný kalendářní rok, záměry nakládat s městským majetkem. Ostatní informace jsou zveřejňovány dle rozhodnutí orgánů města a vedoucích zaměstnanců městského úřadu v rámci kompetencí vymezených zákonem o obcích, speciálními zákony a organizačním řádem městského úřadu.

Způsob zveřejnění informací

Město zveřejňuje informace těmito způsoby

a) na úřední desce - usnesení orgánů města, obecně závazné vyhlášky, rozpočet města
b) v denním tisku a sdělovacích prostředcích - tiskové zprávy
c) na podatelně městského úřadu
d) způsobem umožňujícím dálkový přístup (Internet) a prezentaci města na www stránkách

Příjem žádostí a dalších podání

Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na městském úřadě v úředních hodinách. Písemné podněty je třeba adresovat na adresu městského úřadu. Elektronické podněty je třeba adresovat na elektronickou podatelnu města nebo do datové schránky města.

Postup při vyřizování žádostí

Podání je možno učinit písemně, a to buď osobním podáním do podatelny, nebo zasláním na výše uvedenou poštovní adresu úřadu. Podání lze zaslat též elektronicky na výše uvedenou adresu elektronické podatelny anebo prostřednictvím informačního systému datových schránek do datové schránky města.

Úřední dobu podatelny a další podrobnosti k elektronickým podáním na elektronickou podatelnu Odkaz uvnitř stránkyzde.

Žádosti, odvolání, stížnosti a další podání podávaná podle správního řádu (Ikona externí odkaz zákon č. 500/2004 Sb.), tj. adresovaná Městskému úřadu Horažďovice, jakožto správnímu orgánu, musí splňovat náležitosti stanovené tímto zákonem včetně podpisu podávající osoby. Podání zasílaná v elektronické podobě musejí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem. To neplatí pro elektronická podání zasílaná do datové schránky města, která jsou autorizována samotným informačním systémem datových schránek. Pokud bylo podání zasláno faxem nebo elektronicky bez vyžadovaného elektronického podpisu, musí být do pěti dnů potvrzeno (písemně, elektronicky s uznávaným podpisem), jinak k němu nelze přihlížet.

Petice musejí splňovat náležitosti stanovené zákonem o právu petičním (Ikona externí odkaz zákon č. 85/1990 Sb.).

Bližší informace k podáváním stížností a petic můžete získat též na odboru kanceláře starosty.

Opravné prostředky

Opravné prostředky se podávají prostřednictvím toho odboru městského úřadu, který napadené rozhodnutí ve správním řízení vydal. V případech správního řízení vedeného podle zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu v platném znění je odvolacím orgánem proti prvoinstančnímu rozhodnutí MěÚ Horažďovice Krajský úřad Plzeňského kraje. Odvolání proti rozhodnutí může podat pouze účastník řízení u toho správního orgánu, který vydal rozhodnutí, proti kterému odvolání směřuje, a to ve lhůtě uvedené v poučení o odvolání. Odvolací lhůta uvedena v poučení činí zpravidla 15 dnů, ode dne oznámení rozhodnutí, pokud, zvláštní zákon nestanoví jinak.

Odvolání musí být nejpozději poslední den lhůty k jeho podání odevzdáno poštovní přepravě a adresováno tomu správnímu orgánu, který vydal napadené rozhodnutí, nebo musí být tomuto úřadu předloženo osobně nebo nadiktováno ústně do protokolu, který je správní úřad povinen přijmout.

Z odvolání musí být patrno, kdo je podává, proti kterému rozhodnutí směřuje, v jakém rozsahu ho napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo. Odvolání musí být podepsáno osobou, která je činí.

Odvolání musí být podáno s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Nepodá-li účastník potřebný počet stejnopisů, vyhotoví je správní orgán na náklady účastníka.

Proti rozhodnutí odborů a strážníků městské policie při projednávání přestupků příkazem na místě nelze podat opravný prostředek.

Proti opatření odboru, které nemá charakter rozhodnutí ve správním řízení, nelze podávat opravné prostředky, ale je možné učinit podání, které dle obsahu projedná rada města, starosta nebo tajemník.

2) Opravné prostředky proti rozhodnutí orgánů města

Opravné prostředky proti rozhodnutí starosty, rady města učiněné ve správním řízení, se podávají prostřednictvím podatelny, odboru správního městského úřadu, a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno.

Proti opatřením rady města nebo zastupitelstva města v samostatné působnosti, která odporují zákonu, lze kdykoli podat návrh na pozastavení výkonu tohoto opatřen Ministerstvu vnitra ČR, Odbor dozoru a kontroly veřejné správy.

Proti ostatním úkonům orgánů města opravné prostředky nejsou.

3) Soudní přezkoumání

Došlo-li rozhodnutím odboru či orgánu města ke zkrácení práv fyzické či právnické osoby, lze podat v souladu s § 247 a násl. zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, žalobu k příslušnému obecnému soudu, případně v souladu s čl. 87 odst. 1 písm. d) Ústavy ČR, ústavní stížnost k Ústavnímu soudu.

Požadavky, které jsou v souvislosti s podáváním opravných prostředků proti rozhodnutím ve správním řízení kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, které je třeba dodržovat při těchto činnostech, se řídí zejména příslušnými ustanoveními zák. č. 500/2004 Sb. - správní řád.

4) Proti rozhodnutí obce, jako povinného subjektu dle InfZ, kterým obec odmítla poskytnout informaci na základě žádosti lze podat odvolání dle § 16 InfZ.

§ 16

Odvolání

  1. Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání.

  2. Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.

  3. Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu povinnému subjektu. Lhůtu nelze prodloužit.

  4. Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout.

Na postup obce při vyřízení žádosti o informaci dle InfZ lze podat stížnost dle § 16a InfZ.

§ 16a

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

  1. Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,

    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,

    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,

    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo

    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.

  2. Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.

  3. Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne

    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,

    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.

  4. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.

  5. Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

  6. Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. a), b) nebo c) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že

    1. postup povinného subjektu potvrdí,

    2. povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, žádost vyřídil, případně předložil žadateli konečnou licenční nabídku, nebo

    3. usnesením věc převezme a informaci poskytne sám nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti.

  7. Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. d) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že

    1. výši úhrady nebo odměny potvrdí,

    2. výši úhrady nebo odměny sníží; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti, nebo

    3. povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, zjednal nápravu, jde-li o úhradu nebo odměnu za poskytnutí informace územním samosprávným celkem v samostatné působnosti.

  8. Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.

  9. Rozhodnutí podle odstavců 6 a 7 se oznamuje žadateli a povinnému subjektu. Proti rozhodnutí vydanému podle odstavců 6 a 7 se nelze odvolat. Jde-li však o rozhodnutí podle odstavce 6 písm. c), nelze se odvolat pouze v případě, kdy rozhodl nadřízený orgán určený podle § 178 odst. 2 věty poslední správního řádu nebo podle § 20 odst. 5 tohoto zákona.

  10. Je-li poskytnuta informace podle odstavce 6 písm. c), žadatel může ve smyslu odst. 1 písm. a) nebo c) postupovat obdobně.

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Informace jak postupovat při řešení následujících situací
  • Vydání občanského průkazu
  • Vydání cestovního pasu
  • Vydání osvědčení o státním občanství ČR
  • Ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu
  • Vydání matričního dokladu
  • Nahlédnutí do matričních knih
  • Přihlášení k trvalému pobytu
  • Řešení škodní události
  • Další návody pro řešení životních a krizových situací naleznete na Portálu veřejné správy ČR zde.

Nejdůležitější používané předpisy

 

Přehled nejdůležitějších předpisů pro jednání a rozhodování města (platné znění)


• Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky
• 2/1993 Sb. USNESENÍ předsednictva České národní rady o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD    jako součásti ústavního pořádku České republiky
• zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
• zák. č. 314/2002 Sb., o stanovení obcí s pověřeným obecním úřadem a stanovení obcí s rozšířenou působností
• zák. č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí
• zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole)
• zák. č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů
• zák. č. 22/2004 Sb., o místním referendu a o změně některých zákonů
• zák. č. 500/2004 Sb., správní řád
• zák. č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
• zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů
• vyhláška č. 326/2000 Sb., o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství názvy, o způsobu použití    a umístění čísel k označení budov, o náležitostech ohlášení o přečíslování budov a o postupu a oznamování    přidělení čísel a dokladech potřebných k přidělení čísel
• zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
• zák. č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon)
• zák. č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
• zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel)
• zák. č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
• zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• zák. č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek
• zák. č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím
• zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním
• zák. č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách
• zák. č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
• zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
• zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
• zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů
• zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon)
• zák. č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi
• zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii
• zák. č. 273/2008 Sb., o Policii České republiky
• zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví
• zák. č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech
• zák. č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení
• zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
• zák. č. 17/1992 Sb., o životním prostředí
• zák. č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu
• zák. č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o    posuzování vlivů na životní prostředí)
• zák. č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší
• zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
• zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
• zák. č. 280/2009 Sb., daňový řád
• zák. č. 338/1992 Sb., o dani z nemovitých věcí
• zák. č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
• zák. č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně    některých zákonů (zákon o ověřování)
• zák. č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě
• zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
• zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
• zák. č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech
• zák. č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
• zák. č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí
• zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci    obyvatel)
• zák. č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon)
• zák. č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách    některých zákonů
• zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, (zákon o silničním    provozu)
• zák. č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích
a o změně zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně    některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zák. č. 307/1999 Sb.
• zák. č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o    vodovodech a kanalizacích)
• zák. č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)
• Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním    osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně    osobních údajů)
• zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
• zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty
• zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů
• zákon č. 111/2009 Sb., o základních registrech
• zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů
• zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
• zákon č. 252/1997 Sb., o zemědělství

 

Právní předpisy, které upravují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace:

• 23/1991 Sb. ÚSTAVNÍ ZÁKON ze dne 9. ledna 1991, kterým se uvozuje LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD    jako ústavní zákon Federálního shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky
• zák. č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí
• zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Úplné znění právních předpisů je dostupné k vytištění na podatelně.

Všechny předpisy jsou k nahlédnutí v pracovní době v budově městského úřadu, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice.

 

Výroční zprávy

SOUBOR Výroční zpráva za rok 2024 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.448 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2023 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.449 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2022 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.447 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2021 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.555 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2020 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.434 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2019 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.239 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2018 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.183 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2017 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.183 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2016 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.183 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2015 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.159 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2014 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.142 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2013 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.56 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2012 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.56 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2007 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.68 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2006 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.63 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2011 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.62 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2010 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.78 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2009 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.77 kB PDF
SOUBOR Výroční zpráva za rok 2008 o činnosti dle zákona č. 106/1999 Sb.34 kB PDF

Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb.

2025

SOUBOR 12_20250704_odpoved97 kB PDF
SOUBOR 12_20250704_zadost68 kB PDF
SOUBOR 11_20250720_odpoved66 kB PDF
SOUBOR 11_20250720_ zadost64 kB PDF
SOUBOR 10_202050710_odpoved116 kB PDF
SOUBOR 10_202050710_zadost22 kB PDF
SOUBOR 09_20250605_odpoved99 kB PDF
SOUBOR 09_20250605_zadost109 kB PDF
SOUBOR 08_20250507_odpoved110 kB PDF
SOUBOR 08_20250507_zadost134 kB PDF
SOUBOR 07_20250505_odpoved101 kB PDF
SOUBOR 07_20250505_zadost68 kB PDF
SOUBOR 06_20250507_odpoved107 kB PDF
SOUBOR 06_20250507_zadost68 kB PDF
SOUBOR 05_20250430_odpoved103 kB PDF
SOUBOR 05_20250430_zadost100 kB PDF
SOUBOR 04_20250324_odpoved100 kB PDF
SOUBOR 04_20250324_zadost137 kB PDF
SOUBOR 03_20250304_tabulka409 kB PDF
SOUBOR 03_20250304_odpoved107 kB PDF
SOUBOR 03_20250304_zadost138 kB PDF
SOUBOR 02_20250124_odpoved106 kB PDF
SOUBOR 02_20250124_odpoved128 kB PDF
SOUBOR 01_20250106_odpoved299 kB PDF
SOUBOR 01_20250106_zadost110 kB PDF
SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2025441 kB PDF
2024

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2024490 kB PDF
SOUBOR 14_20240701_odpoved199 kB PDF
SOUBOR 11_20240617_zadost160 kB PDF
SOUBOR 11_20240617_odpoved515 kB PDF
SOUBOR 07_20240402_tabulka115 kB PDF
SOUBOR 04_20240121_zadost99 kB PDF
SOUBOR 04_20240121_odpoved113 kB PDF
SOUBOR 03_20240101_zadost132 kB PDF
SOUBOR 03_20240101_tabulka198 kB PDF
SOUBOR 03_20240101_odpoved187 kB PDF
SOUBOR 02_20240104_zadost51 kB PDF
SOUBOR 02_20240104_odpoved157 kB PDF
SOUBOR 01_20240101_odpoved195 kB PDF
SOUBOR 01_20240101_zadost126 kB PDF
2023

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2023463 kB PDF
SOUBOR 22_20231130_zadost68 kB PDF
SOUBOR 22_20231130_odpoved119 kB PDF
SOUBOR 21_20231130_zadost113 kB PDF
SOUBOR 21_20231130_odpoved178 kB PDF
SOUBOR 20_20231130_zadost121 kB PDF
SOUBOR 20_20231130_tabulka204 kB PDF
SOUBOR 20_20231130_odpoved188 kB PDF
SOUBOR 19_20230926_zadost103 kB PDF
SOUBOR 19_20230926_odpoved106 kB PDF
SOUBOR 18_20230906_zadost129 kB PDF
SOUBOR 18_20230906_tabulka206 kB PDF
SOUBOR 18_20230906_odpoved187 kB PDF
SOUBOR 17_20230811_zadost62 kB PDF
SOUBOR 17_20230811_odpoved157 kB PDF
SOUBOR 16_20230726_zadost65 kB PDF
SOUBOR 16_20230726_odpoved102 kB PDF
SOUBOR 15_20230726_zadost282 kB PDF
SOUBOR 15_20230726_odpoved638 kB PDF
SOUBOR 14_20230726_zadost63 kB PDF
SOUBOR 14_20230726_odpoved100 kB PDF
SOUBOR 13_20230726_zadost95 kB PDF
SOUBOR 13_20230726_odpoved174 kB PDF
SOUBOR 12_20230421_zadost61 kB PDF
SOUBOR 12_20230421_odpoved107 kB PDF
SOUBOR 11_20230419_zadost67 kB PDF
SOUBOR 11_20230419_odpoved102 kB PDF
SOUBOR 10_20230404_zadost421 kB PDF
SOUBOR 10_20230404_odpoved275 kB PDF
SOUBOR 09_20230404_zadost129 kB PDF
SOUBOR 09_20230404_odpoved187 kB PDF
SOUBOR 08_20230329_zadost114 kB PDF
SOUBOR 08_20230329_odpoved273 kB PDF
SOUBOR 07_20230317_zadost71 kB PDF
SOUBOR 07_20230317_odpoved102 kB PDF
SOUBOR 05_20230308_zadost57 kB PDF
SOUBOR 05_20230308_odpoved246 kB PDF
SOUBOR 05_20230302_zadost78 kB PDF
SOUBOR 05_20230302_odpoved154 kB PDF
SOUBOR 04_20230104_zadost120 kB PDF
SOUBOR 04_20230104_odpoved212 kB PDF
SOUBOR 03_20230120_zadost75 kB PDF
SOUBOR 03_20230120_odpoved94 kB PDF
SOUBOR 02_20230106_zadost218 kB PDF
SOUBOR 02_20230106_odpoved421 kB PDF
SOUBOR 01_20230103_zadost142 kB PDF
SOUBOR 01_20230103_odpoved357 kB PDF
2022

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2022536 kB PDF
SOUBOR 17_20221215_zadost70 kB PDF
SOUBOR 17_20221215_odpoved247 kB PDF
SOUBOR 16_20221207_zadost258 kB PDF
SOUBOR 16_20221207_odpoved151 kB PDF
SOUBOR 15_20221026_zadost69 kB PDF
SOUBOR 15_20221026_odpoved100 kB PDF
SOUBOR 14_20221003_zadost127 kB PDF
SOUBOR 14_20221003_tabulka205 kB PDF
SOUBOR 14_20221003_odpoved438 kB PDF
SOUBOR 13_20221006_zadost266 kB PDF
SOUBOR 13_20221006_odpoved120 kB PDF
SOUBOR 12_20220711_zadost127 kB PDF
SOUBOR 12_20220711_tabulka217 kB PDF
SOUBOR 12_20220711_odpoved440 kB PDF
SOUBOR 11_20220718_zadost74 kB PDF
SOUBOR 11_20220718_odpoved267 kB PDF
SOUBOR 10_20220727_zadost52 kB PDF
SOUBOR 10_20220727_odpoved237 kB PDF
SOUBOR 09_20220425_zadost203 kB PDF
SOUBOR 09_20220425_odpoved197 kB PDF
SOUBOR 08_20220422_zadost196 kB PDF
SOUBOR 08_20220422_odpoved100 kB PDF
SOUBOR 07_20220405_zadost127 kB PDF
SOUBOR 07_20220405_odpoved384 kB PDF
SOUBOR 06_20220406_zadost201 kB PDF
SOUBOR 06_20220406_odpoved77 kB PDF
SOUBOR 05_20220307_zadost69 kB PDF
SOUBOR 05_20220307_odpoved218 kB PDF
SOUBOR 04_20220107_zadost139 kB PDF
SOUBOR 04_20220107_odpoved470 kB PDF
SOUBOR 03_20220217_zadost69 kB PDF
SOUBOR 03_20220217_odpoved286 kB PDF
2021

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2021533 kB PDF
2020

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2020631 kB PDF
2019

SOUBOR Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb. - rok 2019423 kB PDF
Zpět
Nahoru